لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
صحبت های الگری بعد از پیروزی مقابل المپیاکوس

صحبت های الگری بعد از پیروزی مقابل المپیاکوس

یوونتوسی ها با صلاحدید الگری در دیدار مقابل قهرمانان یونان با ترکیب 4 - 3 - 1 - 2 به میدان آمدند و نمایش بهتری را نسبت به دیدارهای قبلی از خود بر جای گذاشتند و در نهایت تیم پیروز میدان لقب گرفتند.

مربی تیم یوونتوس که از نتیجه به دست آمده بسیار خوشحال بود در پایان دیدار گفت: "پنالتی ما در ثانیه های پایانی از دست رفت، گاهی این موارد رخ می دهد."

"در این بازی اوگبونا نتوانست به میدان برود و من تصمیم گرفتم از 4 مدافع استفاده کنم و یک بازیکن پشت سر دو مهاجم تا بتوانیم آزادی عمل بیشتری داشته باشیم و موقعیت های خوبی را در این مسابقه به دست آوردیم."

"دو مهاجم اسپانیایی من عملکرد خوبی داشتند و یورنته هنگامی که به بازی آمد تغییرات زیادی را در زمین ایجاد کرد و ترکیب این دو به همراه توز ویژگی های متفاوتی را ایجاد می کند."

"پیش از این خیلی از افراد شکایت می کردند که چرا موراتا بازی نمی کند اما حالا عده ای از انها از وی شکایت می کنند و نحوه ی بازی وی را مورد انتقاد قرار می دهند. او هیچ وقت یک بازیکن اینچنینی بوده و تنها 22 سال سن دارد و نیاز دارد تا بیشتر پیشرفت کند و تجریبات بیشتری کسب کند."

"در مورد کومن نیز همین موضوع صدق می کند و بعضی ها معقتد هستند او باید بازی کند اما واقعا اون بسیار جوان است و نیاز دارد پیشرفت کند."

"من امروز از عملکرد تیم بسیار راضی هستم و خوشحالم که تعداد زیادی موقعیت بر روی دروازه ی تیم یونانی ایجاد کردیم  ولی بسیاری از آنها را از دست دادیم. ما می توانیم در این گروه به عنوان تیم صدرنشین بالا برویم. در این مسابقه پیروزی بسیار مهم بود."



«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: